tisdag 8 juli 2008

Fanhelvetsskit

Tänkte skriva ett inlägg om hur gulligt det var imorse, tjejerna har lärt sig göra havregrynsgröt själva, så nu servar de varandra varannan morgon, imorse stod jag o Mellan brevid varandra, jag med min äggröra och hon med havregrynsgröt.
Så tappar man allt när Stora flyger i taket och bryter ut, riktigt psykbryt men inget har hänt, nä då, inte alls, han är INTE ARG LEDSEN UPPRÖRD SÅ KAN NI BARA FÖR FAN LÅTA MIG VARA! med stora arga tårar och jag undrar faktiskt om det inte är bättre att han inte följer med till Öland i år för jag känner att jag inte orkar med hans känslostormar för tydligen balanserar jag själv på den sköraste tråden märkte jag när jag storbölande skickar tjejerna i säng och ryter åt Plura som inget gjort.
För jag är tydligen lite känslig, likaså han men vi kan inte hitta nån jävla fucking väg att gå brevid varann på utan ska bara vara ENSAMMA på stigen så den ena måste knuffas bort.
Vi är så BRA på att knuffas han och jag istället för att samsas och vi är så BRA på att ALLT ÄR BARA FINT TACK.

Jag vill att han ska följa med, jag vill att vi ska vara sams, jag vill sova och få en ny dag imorgon. Amen.

Inga kommentarer: