måndag 31 maj 2010

Nämen hejsan.

Long time no see. Läget? Bra? Här är det finfint.
Månaderna går, det har varit en fantastisk vinter med snö, minusgrader, ridning i skogarna och härligt jullov.
Det kom en vår med varm sol och porlande bäckar.
Löften om sommaren finns med ljusa kvällar och lata dagar på stranden.
Ja ja, enough with the poetry.
Ska försöka skriva mer och oftare men tyvärr, alla som inte intresserar sig för hästar kan nog sluta läsa nu.
I första hand tänker jag skriva av mig hur och när vi rider hästarna, som en häst-dagbok. Mitt minne börjar bli glappigt och jag tycker det är kul att gå tillbaka och läsa vad vi har gjort, om det går framåt eller bakåt.
Men först lite foto bomb från de senaste månaderna. Håll till godo.

Jag & Byr ute på tur, maj 2010.
Jag, Byr, Jessica & Leiknir (Jessicas isis som kom ijanuari) på tur, våren 2010.
Bounty, våren 2010.

Inga kommentarer: