onsdag 28 januari 2009

Wednesday morning and I'm alright.

Runtomkring en kroknar än den ena än den ena men inte jag inte,vaknar varje morgon så otroligt trött och liten önskan om feber men jag blir inte bönhörd. Förlåt förlåt, man ska inte önska sig sjukdom...
Svärfar på sjukhus med mystisk infektion. Svägerskan på sjukhus, nyopererad för magproblem.
Stora liggande hemma med helvetisk huvudvärk.

Nya jobbet är trevligt och najs men för lite att göra varför blir det alltid så, varför har inte jag samma inställning som de flesta andra angående arbetsbelastning, det här kanske är normalt, vad vet jag men för mig är det för lite, för långsamt och i slutändan tråkigt.

Svägerskan, bästaste faster S, väntar tvillingar, igår fick de reda på att det är 2 boys. Jag föreslog genast Birger och Gösta som namn.Hon skulle fundera på det.

Inga kommentarer: