måndag 3 mars 2008

Intresserad?

Jag ska vara jävligt tacksam över att jag är gift och att min man vill ha mig.

För om han inte skulle vilja vara det, skulle jag vara singel och då skulle jag ligga risigt till.

På Facebook finns en app som heter Are you interested? Där flimrar det förbi en massa bilder på folk och så ska man klicka i om man är intresserad eller inte. Man kan vara intresserad anonymt eller även meddela dom om man är det.

Vet inte varför jag har kvar den applikationen egentligen, JAG är ju inte intresserad men ok, det är sjuuukt kul att kolla vilka som klickar i "yes" på mig.

Eller, det har varit kul. Nu är det bara sjukt.

Det är helt sanslöst vilka människor som anser sig vara intresserade av mig, jag kan inte smälta att Urban 45 klickar i yes och sedan....tror han att jag ska svara ja tillbaka?
Allvarligt???
Fast idag kom droppen. Idag tar jag bort applikationen.
En dvärg hade sagt yes.
Jag säger No.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahahahaha
Ja man ska vara försiktig med vad man säger yes på i facebook.
Det verkar som om han gillar sig själv det är ett + dock ganska litet +.
Computer says NO.
Kram
L