onsdag 19 augusti 2009

Snåleri snålera.

JAg har verkligen inte slösat pengar på shopping den här sommaren, jag har varit så DUKTIG och aktat mig för reor och värdelöst trams som man tror att man behöver. Eller, om sanningen ska fram så har jag inte haft några pengar att slösa ha ha, men det låter bättre om jag säger att jag medvetet inte har slösat!
Men idag fick jag ett ryck i shoppingtarmen och svängde snabbt in på några affärer efter jobbet (eller, mellan jobbet och jobbet så att säga, jobbar halva dagen på kontoret och sen åker jag hem och äter Citodon och jobbar hemma på eftermiddagen, kan ju inte snurra runt flummig på kontoret hi hi).
Och jag shoppade!
Fast inte till mig, egentligen.
Varsin Salomon ryggsäck till Lilla och Stora, är så trött på flaschiga, trendiga ryggsäckar som är otympliga och GÅR SÖNDER!
Nya fotbolls dojjor till Stora och ett par klassiska Reeboks med LEKSANDS märke till Stora! åååh, jag hoppas hon blir glad!
Varsitt paraply, litet, att ha i ryggan nu när de går till och från skolan varje dag, några strumpor.
Till mig: en ynka liten blus som blir snygg till jeans.
Det var det. Nu är jag shopping mätt för några månader, fel, dagar!

För övrigt kan jag berätta att jag har haft en sån där microduk som man städar med mellan bh:n och revbenen idag, bh:n gör så satans ont eftersom att bygeln sitter där jag har brutit rävbenen.
Vad har ni haft i bh:n idag?

Inga kommentarer: