onsdag 26 augusti 2009

Bara en liten notis.

Jamen jag vet att jag uppdaterar för lite/för sällan/för tråkigt.
Jag kan ha 10 olika inlägg som jag verkligen vill dela med er men kommer aldrig till skott för det händer andra saker i mitt liv, faktiskt.
Jag är tillbaka på jobbet och har jobbat 2 heldagar men idag blir det kortare för jag är enormt stel och värkig i hela ryggen.
Värkig. Ja, det värker från revbenen och jag både går och sitter snett för att inte toucha mina små rävben och det gör att kroppen nu skriker stopp. Ska boka massage å det snaraste och mjuka upp mina stackars leder.

Byr lever och har hälsan. Under de här 2 veckorna sedan olyckan har han skött sig ypperligt. I söndags var han med och löshoppade som sagt och det älskade han. Snart ska vi ta itu med vår beef han och jag, vi ska duellera och jag kommer att vinna. Det har jag gett mig faan på, att jag ska vinna över honom eftersom jag tänker köpa den där satans hästen.
Kanske komemr det en massa fina bilder på honom senare idag. Kanske inte. Det vet man inte så noga.

Inga kommentarer: