söndag 13 juni 2010

Hur kan man ha så mycket att göra men inte få något gjort.

Jag vet inte var veckan tog vägen men nu är det söndag så tydligen är den slut.
Istället för att gräma mig åt allt som inte blev gjort borde jag njuta av det som faktiskt blev av men det är ju lättare sagt än gjort.

Tisdag kom Bountys ägare, Lilla red Byr runt sjön vilket gick kanonbra.
Onsdag, ja vad 17 gjorde vi då....JO! Jag och J red ut, utan barn, en sen kvällsrunda med bara Leiknir & Byr, bra träning för båda då dom gärna lägger sig bakom Zalea och går i tåg.
Torsdag, var det skolavslutning med Stora. Kärlek säger jag bara. Inte ett IG i betyg däremot ett MVG och VG. Är så stolt.
Fredag var det skolavslutning med Mellan och Lilla, regnet öste ner. Senare på eftermiddagen lättade det och ett av Nilsson barnen och jag skulle ge oss ut och rida. Upptäckte att Byr tappat en sko så fick snabbt hämta upp Leiknir istället.
Lördag var det storm, regn och blåst i stort sett hela dagen. Hästarna fick stå. Åkte till IKEA och köpte nya utemöbler, fina!
Söndag, tjejerna vann hemma med 6-0 mot Stallarholmen, MYCKET bra spelat! Lilla hade problem med andningen, trots puffar med Bricanyl innan. Oljade in utemöblerna i solsken, promenerade med hästar i regn. Det växlade fort på eftermiddagen. Lilla red Bounty, fortfarande halt. Blev en skritt/promenad tur runt sjön.
Sen kom regnet och nu ser det ut som november ute. Blä.

Inga kommentarer: