tisdag 17 november 2009

Dröm.

Igår var det livat i stallet minsann men innan jag berättar om det MÅSTE jag berätta om min dröm inatt.

Jag drömde att jag var på något slags spa hotell med L och M, två gamla väninnor sen way back. Jag hade av någon anledning hookat upp med Danny från EMD så han var med mig hela tiden, vi hånglade och hade oss (helt sjuuuk dröm) och jag försökte hela tiden komma ikapp L och M. Vad vi än gjorde hade dom gjort det innan mig, kom jag in i bastun (med Danny i släptåg) så reste dom sig och gick ut för dom hade bastat klart, kom jag till massagen var dom redan klara och när jag kom till restaurangen var dom också klara! Då blev jag så förbannad (i drömmen alltså) att jag slängde min egen mat på golvet och då!
Vaknar jag av att plura tänker spy i sängen och klockan är 05:12 och det är tisdag.

Jag har ingen aning vad drömmen betyder men Danny var trevlig att hångla med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vad kan det betyda....


Kanske att du ska sluta drömma sjuka drömmar