onsdag 5 november 2008

Hälsa hälsa.

Alltså, jag fattar inte.
Det här med Carl Hamilton och muslim tjejerna i TV. Han blir lack för att de vägrar skaka hand som hälsning, de blir lacka för att han inte respekterar deras tro och tycker även att han är rasist!!??!!.
Alltså, jag fattar inte.
Om jag flyttar till arabien i långtbortistan, tar på mig en bikini och vandrar på stadens gator och hävdar att det är MIN tro, vad tror ni händer?
Just det.
Varför förväntar sig alla jävla muslimer att de kan komma med sin tro och ska få utöva den HUR MYCKET DE VILL HELA TIDEN och vi ska bara jamenvisst sörru.
Förstå en sak.
Åker jag till ert land, respekterar jag er tro, era regler och seder.
Ta för fan och gör detsamma i mitt land tacksåmycket.
Utöva er tro hemma i lägenheten i Rinkeby men när ni rör i samhället så ska ni fanimig bete er enligt våra seder. Precis som jag skulle bli tvungen till att göra om jag bodde i ert land.

Och förresten, när jag ändå är igång, är vi intresserade av att höra muslimska tjejer i TV? Inte jag. Muslimer förtrycker kvinnor rakt av, inte fan vill ja ha det i min licenstv. Sen kan de sitta där och hymla om att det häääär är livet de vill leva. Jamen, eller hur. Ta av er sjalarna och se er omkring. Ni har ju för fan inget liv. Idioter.

God morgon förresten! Det här blir en BRA dag.

Inga kommentarer: