fredag 21 november 2008

Life according to Princess Saga, part 1.

Hellu dog lovers.
Här ska jag vara i 2 veckor säger dom som vet. Själv vet jag var man går ut, var vattenskålen är, var jag ska sova och vem som är Plura och vem är Lasse.
Här är alla snälla.
Igår gav dom mig JÄTTEGOD mat (jag är annars lite kräsen med mat, jag är ju en prinsessa) jag åt upp allt och de klappade mig på huvvet och sa braaa Saga men sen såg Hon ledsen ut, tydligen var det fel mat. God var den iallafall.
Fast idag räserbajsade jag. Schwiss sa det så var den maten borta. Ja ja.

Vi leker, vi äter, vi sover. Ungefär. Det händer inte så mycket här.
Jag undrar var de andra är och om de kommer och hämtar mig snart. Fast om de inte gör det så är det ok. Jag har Plura och honom tycker jag om.

Nu ska det tydligen dammsugas här. Jag såg en katt i skogen idag. Jag har bajsat två gånger på deras altan, Han säger att det ser ut som koblaffor. Ge mig rätt mat säger jag.
Puss på er.

Inga kommentarer: