tisdag 25 november 2008

Snö, trasiga bh-ar, nytt jobb och längtan.

Snön är här men av erfarenhet vet man att den kan vara borta imorgon. Men vi njuter, faktiskt och hundarna ska vi inte tala om, vi får knappt in dem.
När de går in hittar de min ena bh som de glatt river i trasor, min bästa svarta bh dessutom så nu måste jag shoppa ny.
Var på nya jobbet igår, så trevligt så men idag vaknar Lilla efter hostig natt och fick stanna hemma. Jag har hostat halva natten jag med, förhoppningsvis lider vi igenomd et nu och inte när vi åker.
Nilssons är i LA och vi saknar dem massor men vi njuter av fina bilder på resedagboken och räknar dagarna tills vi själva åker, imorgon är det exakt 2 veckor kvar!

Allting ställs på sin spets nu med 3 hundar hemma och jag som ska åka till jobbet, barnen knotar över att få hjälpa till med rastning och det är strängt på morgnanrna, nu måste de komma igång med att sköta sig själva mer, finns ingen tid med lulllull längre. Men det går. Allt går när man har 3 veckor sol och bad framför sig.

Inga kommentarer: