tisdag 18 november 2008

Resa.

Jag borde skriva ett långt inlägg här angående det faktum att jag igår tillbringade dagen i Storas skola. Men allvarligt, jag var så jävla bedrövad och förskräckt när jag kom hem att jag orkar helt enkelt inte.
Istället loggar jag in på Resedagboken. Är det inte lustigt att jag kan alla inloggningsuppgifterna ännu, fast det var 2 år sen vi skrev där?
Iallafall, självklart kommer ni att kunna följa även denna resa där och SOM VANLIGT är det skitkul när ni kommenterar och hälsar under resans gång.
Under resan kommer den här bloggen vila, ta semester kan man säga. Men som ni vet är vi duktiga på att uppdatera i resedagboken med bilder och allt. All info mailar jag ut till er som jag vet vill ha det. Ni andra slipper. HA HA HA.

Idag har jag ont i halsen men det tänker jag inte orda så mycket om eftersom det finns folk med hjärntumörer där ute, är det inte bisarrt hur en del kan ånga på om sina krämpor dag ut och dag in, när det bara gäller lite feber och snuva? Helt sjukt, en del människor borde verkligen skaffa sig lite perspektiv och distans i tillvaron.

2 kommentarer:

Anonym sa...

OJ OJ jag kommer att följa den slaviskt!!!
Kolla in den här då! www.menhallon13.blogspot.com

Vanliga mamman sa...

Bra där! Jag letade som en tok efter ett + ett men inte fan hittade jag nåt :) Nu har jag hittat er, kramkram