onsdag 12 november 2008

Tell me about it.

Jag önskar verkligen att jag hade något kul, vettigt och intressant att skriva men jag tenderar att fall åt inlägg som idag ska jag köpa nya byxor och minns den här från sommaren 87 med ett youtube inlägg och jag värderar er kära läsare för högt för att utsätta er för sånt och just nu, just i detta nu, ligger Lasse vid mina fötter och fiser så att det svider i mina ögon, jag letar betyg inför interjuven jag ska på idag (hoppas hoppas hoppas) och Saga och Plura river i detta nu hallen, de boxas minsann, varför inte, alldeles snart måste jag lyfta luren och kontakta Storas skola, måste jaga människor, lärare, få till möten, kritisera dem, kräva mer stake i dem (visst kan jag kräva det? Stake? Disciplin för fan, sluta lalla i sonens skola) och någonstans däremellan slänger jag en tanke på bloggen men har inget vettigt att säga och förresten, nu när Mia bloggar igen är alla ord tagna, alla vackra tankar som någonsin har tänkts printas nu ner i hennes blogg så läs den istället.

Inga kommentarer: