fredag 5 september 2008

Friday from hell

Det vart ju helt kokobello.
Interjuven gick micket bra. Middagen ännu bättre. Nu står jag inför val som kommer att resultera i drastiska förändringar men jag kan inte skriva om dessa än.
Iallafall. Igår satt jag hemma och jobbade. Utan elsladd till datorn. BAtteriet räckte cirkus fyra timmar, sen var det finito. Men jag fixade och trixade, ringde kollega som postade en elsladd hem till mig. Den kom idag. Fast imorse hittade jag min extra sladd till datorn. FAst då funkade inte bredbandet. JAg blev lite galen. Ringde kundtjänst, tjitttjattade med Andreas, vi undersökte alla jacken, alla sladdar. HAn gav upp och skulle skicka tekniker. Då hittar jag gamla modemet och pluggade in det och då, simsalbim, funkade allt igen. Ringde tillbaka till Andreas, han kunde avboka teknikerna.
Sen kunde jag jobba.
Plura har en tråkig dag vid mina fötter.
Mamma kom förbi och fikade.
Snart slutar tjejerna skolan. Sen är det helg. Vi ska äta fläskytterfilé.
Satans vad jag skriver tråkiga saker hörrni.

Inga kommentarer: