tisdag 30 september 2008

Inget att tillägga.

Jag har inget att säga. Egentligen.
Vi baxade in maken plus gips i bilen på fredagen och drog till Mariestad. Brorsan med familj har köpt en gammal kyrka och basar nu över 300 kvadrat, de har gjort ett HEJDUNDRANDE arbete med renovering! Sååå, vi åt och drack, vi drack och åt osså gjorde vi så här!

Iallafall tog helgen slut och vi vände kosan hemåt där tonårssonen, Stora, mötte oss efter en helg ensam, med dammsugade och avtorkade golv, utburna sopor, tömd diskmaskin och bäddad säng. We like. Han smörjer oss så att vi ska låta honom stanna hemma själv fler gånger. Gärna för mig.

Maken ligger mest på soffan, Saga är här så Plura är så lycklig så lycklig.
Igår skrev jag på avtalet på jobbet som gör att jag kan ta ett års lön och gå. He he he. Najs. Det komemr att hända saker denna höst.

Katrin och Alex Schulman går skilda vägar. Jaha.
Daniel Nyhlén släpper bok om knarkande kändisar på Stureplan. Allvarligt, de enda som köper den är ju de som knarkar av oro över om de kommer att vara med. Så köp inte den, snälla.
Vad mer händer där ute? Den stora bankkrisen. Jaha.

Annars är det lugnt. På västfronten intet nytt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man blir inte tjock av bara godis.. Och vad vet du om vad jag äter? Det var bara en fråga i min blogg liksom.. jag skrev det eftersom vi sett film om rökning..

Vanliga mamman sa...

Som vanligt lämnar dina kommentarer ett enda stort frågetecken. ? liksom...