måndag 15 september 2008

Gryyyymt!

Grym helg hörrni!
Sjukt god fondue hos Nilssons på fredagskvällen. Grymt kallt på hundutställning i Västerås på lördagen. Grymt trevligt på tjejmiddag hos M på lördagskvällen.
Åsså söndagen sen.

Bakis efter middagen och allmänt nervös för att ställa ut för första gången, både för mig och Plura. Sjukt nojjig för att jag inte fattade reglerna, vilken ring vi skulle vara i, vad jag skulle göra, vad Plura skulle göra och vad vi INTE skulle göra!
Tack snälla snälla Jessica som har lärt upp oss så bra, tack för alla tips, råd och tillsägelser, tack för att du är en pärla i allt och så himla tålmodig med mig.
Plura blev BIS! Alltså Best iIn Show! Han vann hela konkarongen och gissa vem vi stod mot i finalen? Joooo, Jessica med Saga såklart! Helt fantastiskt! Snacka om power!
Vi ramlade hem efter en heldag som slutade med 4 rosetter och en massa presenter, vinglas och en massa annat, ALDRIG trodde jag att det skulle sluta så här och att det skulle vara så kuuuul!
Plura var helt fantastisk trots att han var lite trött.
Sen käkade vi pizza hemma hos oss allihop och när jag väl fick lägga huvudet på kudden vid 21:00, somnade jag som en stock.
HAlleluja moment.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad kul hade jag fått köra bil hade jag kommit och tittat på. Får man se ngn bild på Plura med vinnar leendet?
Tack för senast,
L