fredag 24 oktober 2008

En helt vanlig sms:konversation.

Jag och min kära J har ju en ganska sjuk/konstig/helknäpp/wacko humor, det går ibland inte ens att återge hälften av vad vi skojar om, skojar så där så man gråter av skratt.
Men här får ni morgonen sms:konversation som ganska bra visar på vilken låg nivå vi befinner oss på.

Jag, 06:40: God morgon, var e Saga idag? (deras hund alltså, hon har varit dagbarn hos oss hela veckan)

J: Hemma...

Jag: Ok, hälsa henne trevlig helg he he...

J: Hon hälsar tillbaka och tackar för den här veckan. Hon säger också att plura och Lasse har retat henne för att hon inte ska åka på semester...kan du höra med dem om vad de har att säga...

Jag: Jag tog upp det med dem. De sa att hon började. Tydligen kallar hon dem för lilleputtarna och hävdar att de är hennes tjänare för hon är en prinsessa?

J: Bra, då har hon lyssnat på vad jag sagt till henne: smådvärgar ska hållas kort.


Nu sticker vi till Leksand! Får se om det blir nån tid att blogga. Hej på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha!!!
Det kommer att bli tomt i helgen...Kram