torsdag 23 oktober 2008

Lonely. I'm so lonely.

Ni kanske inte tror det men det är faktiskt ganska ensamt här. Tänk er att jag står på en scen och hela scenen är omgärdat av draperier som jag inte kan se igenom fast när ni andas så fladdrar det lite i tyget och jag kan höra en stol som skrapar i golvet då och då, någon som harklar sig eller en mobil som ringer långt borta.
Så sjunger jag en sång eller två, varje dag. Efter varje sång är det alldeles tyst där bakom draperierna. Inga applåder inga burop, inget ingenting.
Alltså, jag väljer sång med möda varje dag, sjunger den lite tyst för mig själv innan jag till sist fattar micken och sjunger.

Vore det så konstigt om jag ville ha lite respons?

Ska vi göra som alla andra, ha lite frågor? Ni förstår att det här blir sjukt pinsamt om ingen av er skriver en enda fråga? Jag lovar att svara på alla frågor, lovar.
Skriver ni inga frågor får jag väl packa ihop micken och montera ner scenen och krypa in i ett hörn.

Inga kommentarer: