tisdag 7 oktober 2008

Vad gör ni här.

Det kan man faktiskt undra. Ni slinker in, tjyvtittar och sen drar ni.
Som ni märker har jag inte skrivit på flera dagar. Och gör det er något? Tydligen inte. Inga klagomål eller funderingar var jag har tagit vägen i kommentatorfälten. Inga ilskna utrop om att ni saknar mig eller mina inlägg.
Så ska man skita i det då? Eller hur ska man tolka det?

Iallafall. Livet är segt, kallt, grått och som vanligt lite upp och ner. Istället för att skriva tråkiga inlägg här som ingen bryr sig om, läser jag böcker, ser på film, promenerar hunden.
Så det så.
Idag tycker vi synd om miiig, buhuuuuu.

Skoja bara, inge synd om mig inte. Jag har ju min älskade make hemma varje dag som jag kan hångla upp. Om jag nu ville det. Eller vill och vill. Orkade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är är här inne. glömmer lämna kommentar ska självklart göra det oftare . . .
Livet är höstigt nu och man längtar till solen, ska nog se efter om semesterkassan tillåter en resa till solen.
JAG VILL OCKSÅ HA SOL! Mitt bleka torso kan inte ens visas i mörker de är som en reflex när jag tassar runt hemma i mockasiner.

Vanliga mamman sa...

Ja! Bra där, mer sol till folket, sol, sol, sol! Allt som håller en uppe nu, 10 dec åker vi. Jag kan åka imorgon om någon tjatar :)