torsdag 23 oktober 2008

Kräk

Vaknade 04:57 imorse av att Plura kräktes nere i hallen. Najs. Lite ben och lite slem. Så började dagen. Det kan bara bli bättre.
Så gröt för 3 barn varav den ena var Nilssons, Lilla och deras M skulle på teater och skulle träffa klassen vid tåget.
Promenad med 3 hundar och lämna 2 vid tåget och våra Mellan vid skolan. Hem och pressa 2 apelsiner och sedan börja läsa bloggar. Mycket siffror idag ser jag. 2 och 3 och...

Funderar på vad jag skulle vilja jobba med om jag hade alla opportunities i världen att välja.
På 1:a plats har vi nog kriminolog. Alltså CSI rätt och slätt.
Eller kanske psykolog.
Fast textöversättare inom film och TV ligger ganska högt det med.
Nu kan jag ju inte välja så vi fortsätter inom kontor. Så jävulskt trist egentligen, ändå gillar jag det. Man kan undra varför.

Inga kommentarer: