onsdag 5 december 2007

Planer

Alltså, det här måste vara den jäktigaste månaden på året, det har varit något varenda jäkla dag!!!

Idag: baka pepparkakor med tjejerna, göra klart trä tomtarna som vi började på tidigare i veckan. Alltså, ni som har barn från 5 år, är ni inte medlemmar i pysselklubben redan så MÅSTE ni bli det! Fy fasiken vilka fina saker man får 1 gång i månaden!

Imorgon: Hitta nån trasa att ha på mig till fredagen, BUP med Mellan, spännande, Mellan ska hookas upp med en jämngammal tjej med misstänkt adhd, som bor i typ grannbyn! Najs! Hon ser så fram emot detta! Mellan har piano och kör.

Fredag: Packa för tjejer som sover borta då jag o maken drar till Arkösund med hans firma för övernattning och julbord, naaajs. Handla för sonen som ska vara ensam hemma över natten!! Huvva! Det här kan gå hur som, men mormor har lovat att vara bakjour, ringa honom och kanske även ta en promenad förbi. Han ville så gärna och efter att han kom hem med 3 prov, där 2 var godkända och 1 var godkänd + så kände jag att jag måste ge tillbaka för han har verkligen skärpt sig.

Lördag: det är något men jag vet inte vad.....

Söndag: ev turridning, om jag har tur, annars allt annat söndagstrams, tvätta kläder osv osv osv.

Måndag: ridlektion, packa inför semester

Tisdag: till danmark med jobbet

Onsdag: hem från Danmark, lilla har luciafirande med klassen på kvällen, fixa det sista inför semester

torsdag: åka hemifrån senast 0430, yihaaaaa!!!!

Däremellan måste jag: hitta present till svägerskan, födelsedagspresenter till Stora, börja med julklappar.....*suck*..........

Inga kommentarer: