tisdag 28 april 2009

Update.


Men vart tog solen vägen?
Nyss här och där men nu ingenstans. Ojsan, f'låt, var ju ett tag sen jag skrev här men eftersom det inte spelar någon roll för er så behöver jag ju inte förklara mig.
Alltså jag har ju inget att skriva, dagarna rullar på i en ändlös harang med morgonstök/bilresa/jobb/lunch/jobb/bilresa/middag/gos med barn/fotbollsträning/ridning/gos med plura/se på tv/tvätta/plocka/betala räkningar/gos med man/se på tv/vika tvätt/gå och lägga sig.
När man ser det så här så har jag ju ett skittrist liv men det är ju märkligt att jag mår så bra och har njutit varje dag av sol, sol, sol och varm hud. Igår red jag med på Lillas ridlektion och det var så kul så kul och Lilla myste, vi bondade som det så fint heter.
Men annars är mitt liv tråkigt men jag gillar väl tråkigt för jag är lycklig.

Inga kommentarer: