torsdag 9 april 2009

Var jag har varit.

Måndagen avslutades med handler training med O'Shea, 4 timmar springande i ett ridhus satte sina spår i benen, har haft sjukt ont! Men Plura skötte sig bra efter ett tag, allt annat är ju så mycket intressantare än mig, såsom puuudlar och hundbrudar med fina bakar. Så det är lite svårt att få honom att fokusera men som vanligt tar hans matlust över så när jag väl plockar fram köttbullarna är han med på noterna.
All in all har kursen varit mycket bra, flera knep har vi fått med oss och nu ska det tränas, tränas, tränas de här sista dagarna så att vi på söndag kliver in i ringen med SJÄLVFÖRTROENDE och inget annat.

Tisdagen och onsdagen tillbringade jag på konferangs med ledningsgruppen. Vi var på vackra Steningevik och det är i särklass ett av de bästa konferans ställena jag har varit på och genom åren har jag varit på en hel del. Maten var bland det bästa jag har upplevt och det var otroligt duktig och serviceminded personal. Vi hade riktigt bra möten i 2 dagar där vi använde oss av en moderator som tillämpade metaplan teknik och det var en ny upplevelse för mig, riktigt intressant. Så intressant att jag nu ska kolla upp om man kan ta en kurs i detta.

Men det var trots allt riktigt skönt att få komma hem igår, kanontrött var jag efter en sömnlös natt, börjar bli gammal antar jag, trivs inte alls med att sova borta från familjen.

Jamen det här var ju ett riktigt intressant inlägg.

Inga kommentarer: