tisdag 6 maj 2008

DHW

Tisdagar tittar jag på desperate housewives och så är det med det. Inte så mycket att orda om. Men ikväll, satan vilket avsnitt!!!
Så nu gjorde man det man inte får göra, jag gick in på deras amerikanska hemsida bara för att kolla om Lynettes man och barn klarade sig från Tornadon. Var tvungen att få veta, får ont i magen annars. Nu vet jag.

För övrigt så är det 4 veckor rökfritt på torsdag. Nej nu ljuger jag. I lördags tog jag ett bloss. Det smakade för jävligt. Man är inte mer än mänsklig.
Om jag är stolt? Så in i helvete. Jag har rökt sen jag var 13 år.
Många saker har jag klarat av alldeles utmärkt i mitt liv, t.ex. som att bo i USA ett år, flytta hemifrån, utbilda mig, skaffa mig egna jobb alldeles själv, gjort lite karriär vilket resulterat i saftig lön, satt finfina barn till världen osv osv. Jag är en himla fin människa jag.
Förutom rökningen då.
Men nu är det gjort. Ännu en sak att lägga till min BRAIGA lista.
Om inte jag höjer mig till skyarna, vem ska då göra det? Sluta vara så jäkla svenniga, sluta tycka att det sticker i era ögon när jag klappar mig själv på axeln.
Stackars er om ni tycker det är fel.
Tyck om er själva lite istället. Livet blir bra mycket trevligare då.
Pilutta er...

Inga kommentarer: