lördag 3 maj 2008

Lediga dagar

Skulle man kunna tro men icke. Vi är igång heeeela tiden.
Inte har jag demonstrerat men jag har
ridit flera gånger om, blivit biten av en häst, blivit omkull knuffad och hamnat under en häst i ett hästslagsmål, vallat 300 får ungefär några många kilometer, det var skithäftigt, jävlar vad vi sprang! Sen har jag haft svåger, sambo och 2 barn på middag med hemgjord pizza och gott rödvin, jag har masserat träningsvärk och lindat mina vrickade fötter, jag har packat hö och mockat skit och ätit bananer och en och annan snus har jag tagit MEN INGA CIG!

Ikväll är det tjejträff och vin och sång och som tur är, kan jag inte fylleblogga men imorrn ska ni få rapport. Imorrn ska Mellan och Lilla spela match och jag ska inte med, pappa får ta den dagen, jag ska ha egen dag med vila, städa, eventuellt rida och sedan laga god mat till familjen.
Och blogga för er. Puss.

Inga kommentarer: