måndag 12 maj 2008

Jobb jobb jobb...

Just nu är det bara jobb hela dagen och det är så tråkigt. Ja inte jobbet alltså, det är ganska okej faktiskt, just nu iallafall. Men det jag gör idag gör jag inte om en månad och absolut inte i höst. Hoppas jag. Man får vänta och se.
Idag jobbar jag hemma men det är ingen ordning på det. Har suttit vid datorn från 0745. Vid 12 är jag hungrig så då reser jag mig, lätt stel i ryggen. Tillbaka vid 1230. Ingen rökning som tar min tid och ingen som vill fika, prata eller visa något. Så då blir det tråkigt. Jag bara skriver och skriver. Och ringer. Idag ringer jag som om det vore värsta 90 talet, innan man började med email. Då ringde man och skrev brev med karbonpapper om man skulle ha en kopia ha ha. Jag började jobba med pc första gången typ 93. En egen fick jag 96. Oj oj, shit, tänk att jag är så gammal att jag kan berätta för mina barn hur det var innan internet fanns!
Nu: mera jobb....

Inga kommentarer: