onsdag 21 maj 2008

På lunchen tänkte jag bara swinga in på banken för att lösa problemet med koder till internetbanken. Ja precis, ett jävla meck kan man säga eftersom att jag har en bank som kör med koder.
Jag hatar verkligen bankkontor, det måste vara ett av de mest avskydda ställena att sitta på. Allt som jag kan göra hemifrån gör jag men just detta, måste jag göra personligen. Fi fan.
Iallafall.
Banken jag hastade in på ligger i Farsta.
Farsta är en förort till Stockholm.
Jag är uppvuxen i Södertälje. Det är en stad. Är ingen förort och kommer aldrig bli det och har aldrig velat vara det.
Alltså, ni som bor i Farsta, känner ni glädje över det? Det ser inte ut som om ni gör det. På de 40 minuter jag satt där och försökte att inte hyperventilera eftersom att det tog SJUKT lång tid, såg jag så många deprimerade människor och white trash att det inte var sant, jag trodde inte mina ögon! Vad fan, jag trodde att Farsta liksom var en kanal till huvudstaden med en massa softa människor men icke.
Södertälje, kom tillbaka, allt är förlåtet.

Inga kommentarer: