måndag 26 oktober 2009

Maskerad

Maken och jag är grymmast! Maskeraden i lördags var en succé, trots skitväder och trots att jag var försenad från Vingåker där jag tittade på en B-ponny tillsammans med finaste J (det vart inte den ponnyn, det blev en C ponny) men ändå så hann jag o maken klä oss finaste finast och vi hade en sjukt rolig kväll och sen på söndagen var vi döda. Och då menar jag döda. Vi är inte såna rockers som vi vill ge sken av, vi är 30+ från landet som egentligen mår bäst av att mysa i soffan. Men oj vad kul det var! Min största ångest denna helg är ändå Byr som jag inte har engagerat mig alls i men det går inte direkt nån nöd på honom, han trivs så bra i hagen men jag vet att jag borde och på något sätt ska jag hinna med honom massor i veckan, barnen har höstlov och imorgon eftermiddag åker dom upp till finaste faster S i Leksand och då minsann, ska jag ägna mig åt min häst. På fredag åker jag upp till Leksand as well och det ska bli myyyysigt att gossa med boysen men idag är det måndag och jag har dyngmycket på jobbet så hej då.

Inga kommentarer: