måndag 22 oktober 2007

Vilken jävla helg.

Hå hå ja ja. Ibland blir det bara för mycket.
Fredagen tillbringades hos E, middag och 7 party. Den här gången komemr jag inte hem tomhänt tänkte jag och handlade friskt. Inte bara till mig he he, även till vänner och bekanta. Alla behöver få ha roligt, tänkte jag. Sen tänkte jag inte mer utan drack bara för mycket vin och buggade med E i hennes vardagsrum. Sen sov jag. Typiskt mig. Kör i 110 knyck och sen somna mitt i. Typ.

Lördagen hade vi bokat kryssning med bror och svägerska och det hade 2000 pers också gjort så båten var totalt smockfull och jag ångrar mig i vanlig ordning innan jag ens har klivit på båten ju! Varför gör jag det här? Jag vill heeeeeeem som Markoolio sjöng senare på natten, strax innan jag gick och la mig. Jag var en tant. Gick och la mig kl 12, läste en stund, släckte lampan och la mig på en axel och låg så i 5-6 timmar vilket betyder att axeln nu tokvärker.
Alla andra i sällskapet ramlade in mellan 0400 och 0630 och de var så sjuka dagen efter och önskade de också att de inte hade klivit på båten alls. Jag drack kaffe och läste tidningar och pillade mig i naveln. Och hade ont i axeln.

När vi hämtar barnen hos svärisarna, hugger det i hjärtat.
Alltså, they löv famor och farfar och har så kul o mysigt där men jag själv, undrar hur jag kan byta bort en helg på en sunkig jävla finlandsbåt istället för att tillbringa den med barnen.
Never again.

Inga kommentarer: