tisdag 24 juni 2008

Grrrr.....

Jag blir så trött. Så trött så trött så trött.
Nu på morgonen har jag haft en maildiskussion med vår it avdelning angående en beställning jag har gjort till min chef och den som ska godkänna den har gått på semester. Jag ber dem lägga beställningen på någon annan så att vi får den godkänd eftersom det brådskar lite.
Men det går inte.
Vadå går inte. Om en person i ett företag på 13 000 anställda går på semester, ska allt stanna då? Ordnar man inte med vikarier? Va va va? Jo, det gör man visst det för inte fan kan det bara stanna upp heller. Idioter. Och jag vet att det går om man vill men de vill inte, de vill bara sitta och dricka kaffe och skicka meningslösa mail. Idioter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, du får ha din åsikt lika mkt som jag får ha min :) Men de vore så underbart bara :)