söndag 1 juni 2008

Ska bara...

...säga er, att nu är helgen slut.
Jag ligger i sängen med lap topen på magen och jobbar lite, så jag kan jobba på sakta tempo imorgon, hur smart är inte det?
Hela helgen har jag jobbat. Grilla, vin och poker på fredagen, upp 07 på lördagen, måla hus hos svärisar heeeela långa dagen med avbrott för mat och dryck. Kastade oss i säng vid 22 och sen, upp 08 och ut till svärisar och måla. Same same.
Avbrott vid 13, ut till stallet, tävling.
Och gick jag inte och vann ena klassen? Gjorde jag inte det minsann? Joho då.
Imorgon ska ni få bilder på rosetterna och vackra sommarbilder på barnen, himlen och solen.

Det är berusande vackert att leva när kroppen är varm och trött efter hårt arbete och solens gassande.
Jag älskar mina barn och min man, min vackra, solbruna familj. Jag älskar mina vänner och jag älskar alla hästar och jag älskar sjön som jag badadei idag och jag älkar livet.
Amen och god natt.
Imorgon bilder, promise.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag är så glad att jag har dig som vän.

Kram
/L

Vanliga mamman sa...

Right back at ya, puss.