torsdag 19 juni 2008

Hej då Sverige

Ja vad ska man säga.
Vadskavigöra som Grazynja i 2a Avenyn säger med polsk brytning.
Helt mållös hur skit vi spelade igår, fanns ingenting vi gjorde rätt. Tur att vi åkte ut nu så vi slapp förnedra oss mot Holland på lördag. Nu tycker jag Lagerbäck ska åka hem och fundera på varför han satsar alla sina slantar på Zlatan, Freddie och Henke. Finns ju fler i laget som säkert kunde ha rört om lite men nej då, låt divorna försöka och försöka och försöka och göra pannkaka.
Inget ont om dem inte alls, zlatan e grym, Freddie är sjukt snygg men ÄNDÅ!!!!!!!

Imorse var jag hos gyn. Det har jag inga problem med, inte alls. Går hellre dit än till tandläkaren. Saken e den att jag har problem med huden om man säger så och nu har farbror doktorn satt mig i oljeterapi jajjamensan, inte tvätta med vatten BARA olja, olja i duschen, olja efter duschen olja olja olja, som en svettig grek ungefär. Här ska oljas utav bara helvete. Så blir man frisk o skön i huden. He he.

Imorgon är det midsommar minsann och det blir lugnt och stillsamt och trevligt med mor och far på middag på kvällen. Inget rajraj här inte. Bara trevligt och puttenuttigt.
*gääääsp*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig midsommar på dig och din familj!
Snart dags för en tjejträff
KRAM
L

Anonym sa...

fredrik ? pyttsan:p RONALDO om nåt:) haha :) vad tycker du om min blogg nu då?