tisdag 24 juni 2008

Imorgon, imorgon, imorgon.

Efter klockan 18 ska vi åka och titta på valp. Det finns en hane kvar. Det känns som om han är utvald. Igår slötittade jag på TV, minns inte vad, då de sa valpens namn flera gånger. Det tar jag som ett tecken.
Kanske har jag en bebiskris. Har inte kunnat säga helt nej till en fjärde bebis men vet innerst inne att det inte blir någon mer, för jag orkar helt enkelt inte. Då får detta bli kompromissen. Maken vill ha bebis, får valp. Mellan och Lilla vill ha lillebror, får valp. Stora vill ingenting, får ingenting. JAg längtar efter bebisgos, får valpgos. Same same. Skitbra, alla nöjda.

Oh jag måste berätta, på lördag har jag turridning med bror, far och make! Ska bli fantastiskt kul med "gubbarna" på hästryggen i 2 timmar, jag lovar bilder, massor med bilder.

Inga kommentarer: