torsdag 21 augusti 2008

Böcker just nu

Läste ut "Kamelklubben" av David Baldacci, rekommenderas. Fasiken, jag rekommenderar väl alltid deckare? Bästa som finns.
Så plöjde jag igenom "Gunillas man försvann" av Gunilla Söderholm och den var ruskig och bra, läste i samma tempo som Mia böckerna (Gömda, Asyl osv) som vanligt baxnar man över Sveriges byråkrati.

Nu har jag huggit in på "Fördjupade studier i katastroffysik" av Marisha Pessl, satans bra och tjej är född 77! Helt fantastiskt. Blir så glad när unga tjejer skriver så rasande bra. Ja ja, ung och ung. Men man kan tro att boken är skriven av en 50 åring.

Sen har man ju alla böcker på sidan om, lydnadsträning av hundar och böcker om islandshästar och just det! 100 sätt att rädda världen. Nu tar vi det ekologiska ett snäpp framåt he he.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag trodde det stod "Kennelklubben! och jag tänkte: äntligen en bok som jag vill läsa....men icke..."kamelklubben" får du ha för dig själv. Klem! J