tisdag 26 augusti 2008

Storstaden

Jag var in till huvudstaden idag, för att gå på interjuv faktiskt. Jodå så atte, alla vill ha mig oj vad dom vill ha mig. Eller inte.
I en och en halv timme satt jag och tjötade om mig själv och det tycker jag vanligtvis om men inte när det gäller JOBB! De vill att jag motiverar det här och det här och det där men jag vet inte, jag bara gör, ingen tanke på morgondagen. De frågade även hur jag tänkte när jag valde 2 årig handel och kontor som gymnasielinje och då vill jag skratta dem rakt i ansiktet för inte tänkte jag inte! Jag bara gjorde så att jag sen kunde festa vidare och jaga snygga killar. Men det sa jag inte.
Jag sa en massa annat men att jag festade järnet under gymnasietiden, det höll jag tyst om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det något du vill ha så håller jag tummarna för dig.

/L

Vanliga mamman sa...

Tack tack. Jag vill ha allt ;)