måndag 11 augusti 2008

Mr Fish

Så här när sommaren tagit slut börjar jag uppdatera mig på alla bloggar jag läser. Ha ha, där lät jag viktig. Jag läser ju inte så många.
Silverfisken heter den som jag ALLTID läser, har gjort det enda sen han började. Ibland har jag drömt om honom också, ibland ser jag honom på stan. Ofta har jag laddat ner hans musiklistor, alltid hittar jag nya favoriter. Jag sprider hans tips också. Min man har aldrig läst hans blogg men har full koll på vilken musik han tipsar om.
Jonas, som han heter, har numera en foto sida också. Han är så sjukt duktig i allt han gör att egentligen borde det vara äckligt. Men det är det inte. Det är inte det minsta äckligt alls.
Kolla in hans nya sida här.

Sa jag att han är ett av mina säkra kort? Ni vet, OM man skulle hamna i en situation där man fick, bla bla bla. Guud så pinsamt.

Inga kommentarer: