onsdag 4 februari 2009

Igår, idag, imorgon.

Igår fyllde jag tjugosjutton. En trevlig ålder, men egentligen inget att fira. Blev ändå uppvaktad av kära maken och döttrar på morgonen, fick vackra blommor och tjusig skiddress. Så gulligt av maken att köpa storlek 38 som jag inte har haft på 15 år.
Skulle egentligen på kurs men både Lilla och Mellan har varit halvkrokiga i flera veckors tid och igår var de jättekrokiga så jag stannade hemma med dom. Hämtade datorn på kontoret och jobbade från soffan. Funkar det med.
Ganska tråkigt inlägg detta. Det mest puckade som hände igår var att svärmor skickade ett vykort med en tårta på och texten: Ha en bra födelsedag, vi skickar en tårta idag.
Så satt jag och väntade på att en tårta skulle levereras, hur vet jag inte, men de skrev ju att de skickade en tårta.
Idiot. När jag skulle gå och lägga mig kom jag på det. Om inte NI har kommit på det kan ni få suga på den.

Idag känner jag mig risig, ont i skallen och rosslig. På lördag har jag planerat tjejmiddag här hemma, vore kul om den blev av. Nu ska jag avsluta det här trista inlägget så att ni kan gå och göra roligare saker. Hejpåer.

1 kommentar:

Men hallon..... sa...

Jag kan se det framför mig när du sitter i hallen och dreglar väntandes på svärmor!!! Moahahaha