fredag 6 februari 2009

Morgonpasset i P3

Jag har alltid varit ett fan av P3, avskyr radioreklam och gillar att höra olika sorters låtar, inte bara samma idoltjafs om och om igen.
Man har ju sina rutiner och jag vet att flera i min bekanstskapskrets lyssnar på Rix morgonzoo och det är fel inget fel på dem om det inte vore för reklamen!
Jag, jag lyssnar på morgonpasset som alltid har varit med Martina och Olle men nu minsann, nu har Olle ett nytt jobb och han ersatts av Kodjo! Och Hanna! De har blivit 3 istället för 2! Tur att jag skriker med utropstecken här så att ni inser allvaret!
Jag visste ju inte riktigt vad jag skulle tycka om detta, bra eller anus liksom men imorse skingrades mina tivel. Nu kan jag inte länka till SR/P3 eftersom att min arbetsgivare inte anser att vi ska ägna oss åt radiolyssnande på dagarna, men gå in på P3 och lyssna. Morgonens diskussoner om zombie mardrömmar, läskiga filmer och bortsprungna katter som heter Happiness fick mig att asgarva i bilen på väg till jobbet. Kodjo, du är ok. Hanna, du är ok.
Peace.

Inga kommentarer: