fredag 6 februari 2009

Rubriklöst

Nu är veckan slut, slut, tra la la la.
Jag hade planer på att ha familjen hemma på fredagen för att fira min tjugosjuttonårsdag men det satte Storas magsjuka stopp för. Jag hade planer för att ha tjejmiddag på lördag med tung tävling i ABBA singstar men det satte Storas magsjuka stopp för.
Så nu har jag inga planer. Jo, kanske middag ute på lördag med goa M.
Men annars är helgen friii. Borde lägga tid på Plura som ska ställas ut nästa lördag i Sollentuna. Borde slutföra storstädningen som jag började på i veckan. en massa borde som känns så däääär.
Bästa J kläckte idén att vi skulle ta en ridtur i helgen, det är ett bra borde.
Jag klippte mig igår, det var också ett bra borde.

Alltså, ännu ett meningslöst inlägg. Snart måste jag komma på något vettigt att säga här, annars lägger vi ner.
Bra så.

Inga kommentarer: