måndag 26 november 2007

Kass

Jag är så kass på det här (och mycket annat). Jag har tid men orkar faktiskt inte sätta mig ner vid datorn det finns så mycket annat som att äta tacos med älskade J&J som nu är åter från Thailand och helvetesmellanlandning i Förenande skitarablandet, vara i stallet 6 timmar på lördagen och hinna med 2 sagolika ridturer, varav den ena med lilla. Hann även med en trevlig årsfest med byns idrottsförening, ramlade hem vid 0130 på natten vilket resulterade i en myyycket trött jag på söndagen som varvades med bok (Smuts) och film (Disturbia) tidningar (DN, Svenskan, kvällsisarna) pizza till frukost, ja hela kittet liksom.
Men att skriva här hanns inte med och jag har ändå inget vettigt att skriva just nu.

Mellans lärare ringde i fredags och berättade hur rörd och stolt hon var över att mellan hade haft föredrag inför helaklassen om ADHD vad det är och hur det påverkar henne. Hon är ändå bara 8 år våran mellan. That's my girl liksom.

Stora fick sin efterlängtade nya, mobil som legat på hyllan i 2 månader eftersom att han inte har skött läxor eller nåt annat alls och han har dessutom varit stökig på lektionerna men nu hade han fått beröm flera gånger av lärarna och även av sin förhatliga spanska lärare som han verkligen INTE gillar, t.o.m. hade kallat in stora för att tala om att veckan hade varit så bra, att han hade jobbat bra och att han var en bra kille som skulle ta vara på sin talang.
För det får man en fin mobil med 2GB minneskort i vår familj. He he.....

Resa till Egypten är bokad, vi åker 13 december och fick även med kära svägerskan S. Solen here I come.

Annars sitter jag mest på arslet och undrar vad jag ska ta mig till för just nu är motivation och lust helt obefintligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Vill bara at du ska veta att jag läser din blogg men har inte hunnit skriva ngt.

Skönt att ha dig tillbaka i bloggvärlden

Kram din vän
L