måndag 12 november 2007

Måndag

En liten lastbils chaufför blev arg på mig idag på E4:an så han slängde på helljusen bara för att jag cuttade in framför honom.
Lille man.
Om du inte kan hantera att folk byter fil framför dig så ska du inte åka E4:an på vardagsmorgnar. Så är det bara. Du kan inte ta ut på mig bara för att du inte fick nåt av frugan i helgen eller att svärmor var på besök och klankade ner på dig och ditt yttre.
Ät skit liksom.

För övrigt ska vi till BUP idag och få...domen? resultatet? diagnosen? Vad vet jag. Vi ska iallafall dit och prata, maken och jag, om mellan. Hon är ju klar med sin utredning så nu ska vi få se vad de säger. De kanske säger att hon är fullkomligt normal och att det är vi två som behöver seriös hjälp? Det är kanske så att det är vi som sabbar henne i allt och att hon skulle må bättre i en annan familj nånstans? Buhuuuuuu.
Inte då. Inte då.

Inga kommentarer: