torsdag 14 maj 2009

Brudtärna!

Visst är det kul när man sätter utropstecken i rubriken!
Det blir som om jag får en briljant idé som jag bara måste berätta!
Ni får inte missa!
Hallå!

Bästaste M gifter sig i September (månader med små bokstäver i början snälla du!) och jag har fått äran att vara brudtärna. Nu ska jag planera en SJUHELVETSJÄVLA möhippa! Tjohooo! Tydligen får jag välja klänning själv. Det här kan gå hur som helst. Jag har redan börjat spåna.

Denna kan jag ha om jag äter mycket på middagen. Det är bra med stretschigt material.

Jag vill ju inte sticka ut för mycket och ta fokus från bruden, det ska man ju inte göra. Men fan, rött betyder ju att jag har knullat med brudgummen. Det har jag ju inte så den färgen kan jag ju inte ha.

Får leta vidare helt enkelt.

Inga kommentarer: