onsdag 6 maj 2009

Göteborg.

Det blev en sjukt stressig eftermiddag igår eftersom att maken åker till Göteborg idag med jobbet och då har han bara denna resa i huvudet och glömmer att

han ska hämta en hyrbil där Plura inte får sätta sina tassar så jag får tvärnita på hemväg från jobbet och Plura får byta bil på en parkering precis som en kasse med smuggelöl

han skulle ha hämtat Lilla vilket jag då får göra, kraftigt försenad vid 1730

bästaste J fyllde år igår och han hade lovat att hjälpa J's fru inhandla present vilket till slut ordnade sig men vår present hade han inte handlat så jag kastade mig in på ica och köpte en söt glasskål som jag fyllde med vinegummi som J älskar baraifallatt, nu hann maken med presang också så det blev dubbla men för mycket presanger har ingen dött av

middag skulle intas innan födelsedags fika och eftersom jag blev så sen och han kom inte hem alls så fick vi kokt korv med bröd, ingen som har dött av det men förbannat tråkig vardagsmat

man helst tar med rena kläder på resor så han drog igång maskinen igår kväll och imorse kom han på att han behövde ha med kalsonger så han tömde ut hela tvättmaskinen PÅ maskinen och stoppade 2 kalsonger i torktumlaren, naturligtvis glömde han kalsongerna i tumlaren OCH att lägga in de resterande 48 000 plaggen som låg blöta ovanpå

Plura inte kan vara hemma själv i 7 timmar så honom fick vi inkvartera hos J&J, Plura sagolikt lycklig över det, trodde han hade fri påsättning av Saga men han fick en dag bakom galler tillsammans med ulven Gaston men 1000 tack för hjälp J&J

Ha så jävla kul i Göteborg säger jag bara, vi andra här hemma vilar upp oss tills du kommer tillbaka.

I love you maken, men någon bra planerare/resenär är du icke....

Inga kommentarer: