onsdag 6 maj 2009

Min navelsträng kan snurras runt hela jorden.

Jag ringde faktiskt igår till J, ungefär 1,5 timme efter jag hade åkt därifrån, för att höra hur det gick med Plura. Självklart fnissade jag lite och sa, typ som att jag larvade mig, att jag ville bara säga god natt till honom och J var så snäll och skrattade hon med som om ha ha vad roliga vi är, som att du bryr dig om hunden så mycket att du ringer och säger god natt, ha ha, men sen i nästa andetag berättade hon att han hade lagt sig mitt på deras golv efter vi hade åkt, på rygg, och där hade han legat sedan dess. Hon kunde inte ens ljuga och säga att han hade gnällt och saknat oss lite litegranna utan badabing! så fick vi den sanningen.
Plura fungerar så att om han blir lämnad nånstans så bara, jaha, okej då och hejdåvikanskesynsnångång och det borde man ju vara glad åt men han kunde väl låtsas åtminstone.


Plura har ett reflexhalsband på sig på bilden, han har inte ätit kryptonit. Fast han skulle säkert göra det om det var täckt av hästbajs.

Inga kommentarer: