onsdag 27 februari 2008

Buzy

Jag är upptagen. På 50 minuter skickar jag 34 mail. Det kallas effektivitet. Jag ska även packa för resa till Leksand, vi ger oss iväg imorgon. Vi hoppas på snö i backen och glada barn. Svärföräldrarna får gärna vara glada dom också, eftersom att vi ska dela stuga.
Men just nu kliar det i fingrarna. Vill uträtta, få klart, styra upp. JobbaJobbaJobba.

Annat på min ATT GÖRA LISTA
- göra en fin belöningstavla till Mellan och Lilla, nu ska samlas klistermärken och fås belöningar.
- styra upp en SPA kväll med fruarna på makens firma
- rensa kylskåpet eftersom att vi blir borta till söndag
- inte glömma att ta med M från fritids, inte inte inte glömma

Och så packa då. Hitta necessärer, skidbyxor, långkalsonger, mössor, termos, sittunderlag, hjälmar och allt annat skit som behövs.
Det är ett par år sen vi åkte på skidsemester, i år ska jag INTE stå i pulkabacken, jag ska ååååka skidor med ungarna. Förhoppningsvis klarar de sig själva i liften.
Sist vi var i skidbacken, skulle jag hjälpa Mellan i repliften i barnbacken. men jag har noll, 0! kraft i armarna så jag ramlade och rev ner henne as well.
Du är för gammal för att åka skidor sa Mellan.
Och jag gick till pulkabacken och surade.

Inge sura nu, bara glada. Bara bara bara glada.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha det så bra i snön.
Glöm inte att du ska planera in en kväll med dina gamla vänner. Men det får bli i april......