onsdag 20 februari 2008

Jag är på gång..

..och ingen kan stoppa mig.
Är jag rasist? Har jag fördomar? Tycker jag inte om utlänningar?
Men skärp er för helvete som Tobbe i En annan del av Köping skulle ha sagt.

Jag är realist. Blundar inte för verkligheten. Jag har rest, sett andra världar, upplevt både fattedom och rikedom och ÄR GLAD att jag bor i det land jag bor i men jag
jobbar också heltid, betalar dyng med skatt, begår inga brott, engagerar mig i mina barn och deras välbefinnande. Jag bidrar till samhället. Och jag fullkomligt HATAR att det finns parasiter som inte gör detsamma men skriker och kräver och skahaskahaskaha mera mera mera.
Sen om de kommer från Sverige, Iran eller Långtbortistan skiter jag i. Fullkomligt.
Inom alla nationaliteter finns det duktiga, arbetsamma, moraliska och trevliga människor.
Inom alla nationaliteter finns det parasiter, arbetsskygga, lata, omoraliska dryga jävlar och dom borde vi inte tillåta vara kvar. Är de svenskar och vi inte kan kasta ut dem så ska vi strypa kassakistan.

När jag ändå håller på, GE FAN i att blinka med helljusen på mig när jag ligger i ytterfilen på motorvägen!!! Fattar ni trögt? Jag ligger där för att jag vill köra fort och enda anledningen till att du lyckats krypa upp i arslet på mig är att det ligger ett miffo framför som vägrar köra mer än 110 alternativt att det är kö så vem fan tror du att du är? Varför ska jag gå undan från dig???

Så där. Nu kan jag tillägna resten av dagen till att sprida kärlek. Hej på er.

Inga kommentarer: