torsdag 10 april 2008

Feeling good today

Igår kväll, ca 21:00, rökte jag min sista cigarett. Den smakade inte ens gott.
Imorse hoppade jag upp och rakt in i duschen, vill skynda på att få bort röklukten i mitt liv. Nu här ska tvättas, jackor, kavajer, allt som det finns minsta doft i. Jag som älskar lukta gott och faktiskt är ganska kinkig när det gäller dofter, hur kan jag ha hållit på så här?

Well. Först, innan jag tvättar, måste hantverkarna få igång vattnet. Jajjamensan, vi har gett upp om badrummet på övervåningen och har anlitat hantverkare. Nu har de stängt av vattnet och kan inte få på det igen. Det verkar bli en följetong.
Snart kommer Pompe, mammas hund Han ser ut så här ungefär:

Oxå den här har jag snott på nätet, sorry.
Han är en Leonberger, en valp. Jag har tagit bort alla mattor. Hoppas han är tyst så att jag kan jobba. Annars ahr vi en konflikt.
Jo, det känns bra idag. Röksuget är så marginellt att jag kan hantera det. Halleluja.

Inga kommentarer: