onsdag 23 april 2008

Stockholm Stockholm stad i världen.

Jag går ut och hämtar lunch, alla är på möten så jag hämtar upp till kontoret, går ju inte och sätter mig själv och äter lunch nej nej, nån måtta får det vara.
Det är så härligt att vara på Stureplan för jag vet ju att jag åker därifrån till skymningen.
Alla dessa bajsnödiga människor som förlöjligar sig själva i sin strävan i att vara först. Majoriteten av dem har ett ansikte som inte säger mig nånting, bara tomhet och okunskap, det finns inget att hämta liksom.
Jag är så otroligt tacksam att jag bor någon annanstans, att jag har det folk omkring som jag har och att jag tycker om mig själv så pass mycket att jag inte hänger på Stureplan mer än nödvändigt.
FAst annars så gillar jag Stockholm, det är en vacker stad med många skepnader. Speciellt på sommaren. Eller, sommar och sommar, solen-visar-sig-tiden. Vi säger så.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, men jag vet vilka de är ju , resten av bloggfolket:p Jag vet mkt väl vad du bloggar om:p det var mer till dem som läser min blogg för få fler sidvisningar så jag får betalt:p

Anonym sa...

jag menar att jag INTE vet :p miss där:p

Anonym sa...

för att just den kommentaren var helt onödig..folk ska tusan inte klaga på hur bloggen ser ut:p jag e väl crazy then?