fredag 25 april 2008

Hallojsan fredag!

Härligt! Nu ska vi se, vad för spännande händer i helgen?
Jo Lilla ska få en ny cykel, det är stort. Hon har ärvt av sin syster i alla år men nu har hon fått välja en sprojlans ny.
Vi ska ha bror och familj på grillmiddag ikväll, svägerskan har opererat handen och slipper med glädje att laga mat.
Mellan ska få åka pendeltåg själv med kompis imorgon. En station. Vi börjar smått. Stora ska på Gröna Lund med sin pappa.
Just det, Lilla ska klippa av sig håret oxå imorgon och sen ska hon och jag shoppa. We like. Dom är grymma på att shoppa tjejerna, inget trams, in i affären, scanna av, nähe inget att ha, vidare. Skönt. Jag hatar att strosa runt och gå igenom varje plagg.

Så önskar vi lite sol också, mitt brända nylle och jag. (Just det, note to myself; köp ny solcreme till fejjan, typ faktor 76) Helst skulle jag vilja få in en ridtur men det verkar svårt. Men all in all, det verkar bli en bra, mysig helg.

1 kommentar:

Anonym sa...

hon skulle ju spara det? det avklippta alltså