tisdag 15 april 2008

Lite galen.

Lite galen blir jag. Galen över att det händer så mycket och jag hinner inte med. Fast jag vill.
Vill skriva om
- var är Linda Skugges man?
- vad är Emo egentligen?
- grillsommar, snart är den här.
- vikt, är det så intressant egentligen?
- svenska skolan och deras synsätt på motvilliga ungar.
- tv programmet igår om DAMP/ADHD utredningen som startade på 70 talet

och en massa andra saker. Viktiga intressanta saker som upptar mitt huvud. Som snurrar och snurrar för jag kan inte sova på kvällarna. För första gången i mitt liv, jag som alltid har somnat som en gris och sovit som en gris. Nu snurrar det trevligt i mitt huvud, jag tror rökmedicinen har höjt mitt kassa blodtryck så att jag numera fungerar normalt, jag är inte trött längre! Sen att jag har sjuka, snurriga drömmar, det är en helt annan historia, ni skulle tro att jag hade en skruv lös om jag berättade.

Jag vill göra saker också. Jag vill
- plantera vackra blomster i krukorna runt mitt hus
- köpa snygga vårkläder
- rensa, kasta, fräscha upp (har så många ställen i huset som behöver det, svårt att välja bara ett...)
- klippa mig
- läsa en bra bok (beställde 3 stycken idag!
* vänta, här måste jag berätta; dessa böcker beställde jag idag:
- Lita på din tonåring (va! jag försöööker iallafall!)
- Stå emot grupptryck (till tjejerna, ta ingen skit som Grynet sa)
- Så lyfter du fram styrkorna hos barn med ADHD (jajjamensan)
Sen reserverade jag en bok till, nämligen "EMO boy" till Stora. Den var inte så tjock. Bra om han kastar den efter mig.

Ok, vi kan deala. Säg mig vad jag ska skriva om, så gör jag det. Nu måste jag dra från city till kursen, sista gången idag. Hemma ska vi starta kursen från början, fast med Stora som måltavla.

Inga kommentarer: